Wednesday, June 16, 2010

I'm Home..!!!!!

I'm Home..!!!!!hahaahahha...mcm la aku g overseas n bru blik Malaysia..CEH..!!!the past few days, aku tdo kt umh cousin aku..tulah psl aku x update diary aku nih..ekeke..neway, now i wrote and express my mood n feelings..wat i'm doin' today..bla bla bla..

OK..Let's change d topic..arinih, aku g jln2 ngn sowg lg besties aku..FATEEN..hehe..who's she???????Hmmmmm.......


Nilah besties aku..FATIN ANNUAL ONG.. ~,~

dh lama gak aku x jln2 ngn dier nih..since dier blik cuti dr poli, smpaila nk dier nk g balik ke poli jumaat nih..hahahaha....sory beb..Gua bz skit lah..hehehe.. ~,~

aku nih, klau dh jumpe balik ngn geng2 yg otaknye agak krek skit(smela ngn aku..hahaha..), mmg xde keje len..KETAWA..KETAWA..DAN..............KETAWA.......!!!!!!!!Hahahahaha...ade jer citer yg bleh mnyebabkn perut kami pecah n usus2 terburai..hahahaha.... ~,~

Tapi, arini topik pbincangan aku ngn fateen agak serius kit..bkaitan dgn someone yg aku dh lupekn n sdg bbahagia skrang..air mata ni hmpir2 je menitis tp aku tahan sbab aku xnk ateen tau..

Senang tok aku ckp aku benci,x nk ingt peristiwa lampau..tp, satu soalan yg menyebabkn hati aku kembali sedih ialah bila ateen tnya kt aku.."aku ingt kau msih sedih smpai skrng.."
Aku x nafikn, mmg aku cuba lupakn peristiwa lalu, tp entah knape..bila ateen tnya aku cmtu, hati aku dh terasa smthin'...

Tak salah tok aku cube lupakn sbab mmg itu yg sbetolnya dan harus aku buat..apa yg aku pasti, aku dh berjaya tok lupekn dia..ALHAMDULILLAH..Aku bersyukur sgt2 kpd ALLAH S.W.T krn mberi aku kekuatan utk mhadapi semua ni..
Ditambah pulak dgn sokongn rakan2..x kisahlah..kwn bru ke, atau yg aku bru je knal..semuanya mnyokong aku n byk bgi nasihat..THANKS FRIENDS..!!!MMMUUUAAAHHH.....!!!

So, utk beberapa bln nih, aku hnya mem'busy'kn diri aku d blog aku nih..i'm not ready yet to log in at my FB..Sory yah..biarlh keadaan aku btol2 stabil dulu b4 aku buat homecoming aku kt FB...Geng2 lain pun aku dh pesan bnda yg sma..klau nk tau pkembngan aku yg latest, tgk jer kt blog..hihhihihii..much better rite...?????

tu jelah yg aku nk merepk mlm nih..mlm esok, kte merepek lg ek...hahahahahaha...~,~

Gud Nite all.......!!!!

0 comments: