Friday, March 5, 2010

Cinta Kawanku..hehe...

salam....hehe..pas 2 bln,bru nk buat come back...cewahhhhh.....!!!!!!!!!!cm artis la plak..hehehe..
Ni aku nk story la ckit sal one of my friend..(nama rahsia ek..tp klau dier bc,ok gak..sbg tanda aku appreciate friendship kteorg..wakakakakaka...) Ceritanya bmula...........................Jeng3......hahahaha....
SHE...........only 19 years old....
HE.............aiyooo......how to describe ah bout this man.....................
HE LOVES HER SO MUCH.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waaaaaaaaaaaaaaaa........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SO SWEET.......!!!!
lebih sweet dr ais kcg ni..ekekeke.. (^,^)



Siapa sangka,itulah jodoh mereka..bertemu tanpa sengaja...pertemuan yg mbuahkn rasa SAYANG & KASIH dr sang putera kepada puteri yg dcintai...(cewah2,bunge2 cinta lak ayat aku nih...) aku tau pon sb tkantoi aritu...kah3...klau refresh balik hal tu,mmg lwk gler...hahahaha....smpai skrg ni,trademark aku klau jumpe dieorg ni,aku mst gigit jari...wakakaakaka......!!!!!!!!!itulah 1st reaction aku time 2 lebah ni tgh date...hahahaha...



But 1 thing dat i hope most from their relationship......

MAY IT COMES TRUE N HAPPY TILL D END OF THEIR LIFE....
\(^,^)/


For HER...........Congratz friend...it's one of ur achievement..hahahahaha.....aku doakn kau btemu jodoh dgnnya,AMIN....(",)......kwen kang jgn lupe jemput aku beb...wakakakaka...

For HIM.........sayangilah DIA spt mana anda sygkn kluarga.....(ceh,klise ayat aku nih...huhu...) i know u love her,so appreciate her..cuz SHE love YOU...hehehe...

For BOTH of u.......

DECLARE la lgi...lamo eden tggu good news dr korg ni ah...ekekekeekekeke....eden nk jugak tgk junior2 korang lahir kan...yelah....dh mak dier Chinese.......OPPPPSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahaahahaha....... ~,~

2 comments:

Lyna Abraham said...

HAHAHA. giler. oh giler. hahahaha. thax kot!!!

Anonymous said...

uit, u tek bla nk b'temu jodoh? hihihi