Wednesday, March 17, 2010

Eyka, Bem Bem n Bella





Bgggguunnnnnn!!!!!!!!!!!!!!! haiii......nilah pkataan yg aku tpksa dgr 2 hari nih...mata ngantok,nak x nk,bgun gak...klau tk,mmg siap aku kene sekeh ngn mak..huhu..nk tau garang ke x mak aku nih,nie buktinye..

nilah mak aku..time nih xla garang..hehehe...

bbalik kpd kisah sbenar,2 hari yg memenatkn..FuhhhhHHH!!!!!!!!naik lenguh pinggang nih mdukung Bem Bem..yelah,kdg2 tu,kalu angin dier kureng kit,tpaksela aku mdukung dierke huku ke hilir..tp nsib baek la semalam mood dier ok..d whole day aku spent time ngn anak buah kesayangan aku nih...hehe..terubat ckit rindu ngn dier..esok dier dh nk blik Kuching,ni lah yg buatkn hati ni sayu..huhuhuhuhu... :(

BELLA...ni anak buah aku yg plingggggggg.............................Tembam skali..hehehehe.. tembam dier ni, Ya Allah,xde sape yg dpt menandinginya..hahaha..Bella nih senang kit,xdela susahkn org sgt..diam jer...klau nk tdo,sumbat je ngn pacifier,konfirm x ingt dunia pastu..hahahaha...

nih Bem Bem..ngn horse kesayangan dier...hehehe...

mcm2 pose...penat nk melayan..


nilah Bella...cutie baby....

aku ngn Bem Bem..nk gak naik itik tu..hehehehe...


0 comments: